Як навчитися керувати своїм часом: 10 рекомендацій

pixabay.com/JESHOOTScom

Якщо ви часто стикаєтеся зі стресом через велике навантаження протягом дня, то ця стаття для вас! Мабуть, кожен з нас переживав такий етап, коли з рішенням однієї задачі з'являлися інші - і так без кінця. І вам починало здаватися, що ви просто не справляєтеся з таким напором. Можливо, тому що ви і справді берете на себе занадто багато. А може бути, ви ще не навчилися ефективно розпоряджатися своїм часом.

Вся хитрість успішного розподілу свого часу полягає в тому, що ви повинні справлятися з усіма поставленими для себе завданнями протягом дня, не відкладаючи нічого на завтра. Це може допомогти вам зменшити вплив стресу і поліпшити якість роботи. Управління часом - це навичка, яка вимагає певних зусиль, і може бути реалізована для кожної людини різними способами. Потрібно зрозуміти, що краще підходить саме для вас. Використовуйте кілька описаних нами способів для поліпшення свого досвіду управління часом протягом декількох тижнів, щоб змінити своє життя на краще.

1. Делегування завдань
Перша і найголовніша проблема більшості людей полягає в тому, що вони беруть на себе куди більше, ніж можуть зробити. Такий підхід призводить до підвищення рівня стресу і емоційного вигоряння.

Делегування ніяк не позначиться на зменшенні ваших фактичних обов'язків, але допоможе вам ефективніше справлятися з керуванням своїм часом. Просто розподіліть свої обов'язки рівномірно серед ваших підлеглих. Не забудьте при цьому врахувати їхні реальні навички і можливості, щоб не погіршити ситуацію. За допомогою грамотного розподілу завдань ви зможете виконувати більше роботи без шкоди якості.

2. Розставлення пріоритетів
Перед початком робочого дня складіть список завдань, які вимагають вашої негайного участі. Ті проблеми, які є не дуже важливими, можуть бути переміщені в кінець списку. Врахуйте, що надмірна увага не настільки важливим завданням, може зайняти багато часу, через що ви не встигнете вирішити важливіші з них. Також проблеми варто розподілити в списку за терміном: деякі з них повинні бути завершені сьогодні, а інші можуть почекати і до завтра.

Загалом, все, що вам потрібно - це грамотно розставити пріоритети в своєму графіку.

3. Планування
Заведіть собі блокнот для планування або використовуйте спеціальні програми в своєму ноутбуці. За допомогою цього нехитрого методу, ви не забудете про існування тієї чи іншої проблеми.
Також, ви можете розподілити завдання на день, на тиждень або на місяць, щоб чітко розуміти, що вам потрібно зробити сьогодні і що вас чекає в майбутньому.
Звичайно ж, варто переконатися, що вам під силу вирішувати певний обсяг завдань.

Щоб краще управляти своїм часом, варто розподіляти свої обов'язки за трьома пунктами: робота по дому, службові обов'язки та особисті цілі чи потреби.

4. Визначення дедлайнів
Коли у вас є завдання, вам також необхідно дотримуватися встановлених термінів для його вирішення. Чи варто нагадувати, що як сама задача, так і дедлайн повинні бути реалістичними?
Спробуйте встановити крайній термін за кілька днів раніше, щоб ви могли виконати всі ті завдання, які можуть заважати. Випробуйте себе і дотримуйтесь крайнього терміну; винагородьте себе за важке завдання.

Щоб правильно встановити для себе кінцеві терміни здачі роботи, потрібно реалістично оцінювати свої можливості.

5. Уникайте зволікань
Зволікання - ваш головний ворог. Навіть через незначну затримку у виконанні одного завдання, ви ризикуєте якістю підсумкової роботи. Якщо вона взагалі буде доведена до кінця. Найменше зволікання також зажадає від вас додаткової енергії для продовження роботи. У підсумку, ви можете зіткнутися з серйозними проблемами як в своїй кар'єрі, так і в особистому житті.

Уникайте зволікань за будь-яку ціну.

6. Уникайте стресів
Стрес часто виникає, коли ми приймаємо на себе більше обов'язків, ніж ми можемо виконати. В результаті, наше тіло починає відчувати втому, а це, в свою чергу, впливає на нашу продуктивність.

Крім делегування завдань своїм підлеглим, спробуйте знизити на себе навантаження і іншими способами. Влаштуйте собі перерву, врешті-решт!

7. Уникайте багатозадачності
Більшість з нас вважають, що багатозадачність - це ефективний спосіб домогтися успіху, але правда полягає в тому, що ми здатні працювати куди швидше і якісніше, коли фокусуємося на чомусь одному. Багатозадачність перешкоджає підвищенню продуктивності і порушує ваш природний контроль часу.

Використовуйте складені заздалегідь списки завдань і дотримуйтеся термінів. Якщо ви зробите це правильно, то ніяка багатозадачність вам не знадобиться. Найкраще концентруватися на одній проблемі, тому що так ви не випустите дрібних деталей з уваги.

8. Починайте працювати раніше
У більшості успішних чоловіків і жінок є одна спільна риса - вони починають свій день раніше за інших. Таким чином, вони створюють для себе умови для необхідного планування свого дня. Ось чому продуктивні люди завжди прокидаються рано.

Коли ви прокидаєтеся раніше, ви стаєте більш спокійними, креативними і можете мислити ясніше. Протягом дня ваш енергетичний рівень починає знижуватися, а це впливає на вашу працездатність. Тому дуже важливо підтримувати рівень сил на належному рівні, і правильний графік дня - кращий інструмент для цього.

9. Влаштовуйте собі перерву
Кожного разу, коли ви можете відпочити 10-15 хвилин, скористайтеся цим. Через безперервну роботу ви можете зіткнутися з великим стресом. Це завдасть шкоди вашому тілу і значно знизить вашу працездатність.

Тому, плануйте свою перерву. Це допоможе вам розслабитися і знову повернутися до роботи з новими силами. Прогуляйтеся, послухайте музику або влаштуйте собі невелику розминку. Звичайно, найкращим способом для вас буде спільне проведення часу зі своєю сім'єю або друзями.

10. Навчіться говорити «ні»
Чемно відмовляйтеся приймати додаткові завдання на себе, якщо вважаєте, що ви вже тепер перевантажені роботою. Загляньте в свій планувальник завдань, щоб зрозуміти, чи можете ви виконати ще кілька справ.

Як тільки ви навчитеся керувати своїм часом, ви зможете виконувати більше роботи за менший час!

Джерело: cluber